Merrill Lynch Se Merrill Een Platform Lug Die Bar On Investment Solutions
'Merrill Een' platform Merrill Lynch se Lug die Bar on Investment Solutions Merrill Lynch is die transformasie van sy adviserende besigheid deur te doen wat al die ander makelaars net het gepraat oor vir die jaar. In September 2013, Bank of America Merrill Lynch het die 12-maande-ontplooiing van 'n projek $ 100,000,000 dat die werkstromen en verhouding van byna elke finansiële adviseur, kliënt assosieer, en end-kliënte sal 'n impak. Intern verwys as Merrill Lynch Een, die projek paart sy vyf siled bestuurde rekening platforms in een. Gewapen met 'n geheelbeeld van rekeninge kliënt se kan adviseurs nou meer doeltreffend toesig bates en gee meer konstruktiewe advies. Die bestaande vyf nalatenskap platforms is gereed om sonsondergang aan die einde van 2015. Dit sluit in konsulteer, Mutual Fund adviseur (MFA), Persoonlike adviseur (MLPA), Persoonlike Belegging Adviesraad (PIA), en verenigde Managed rekening (UMA) platforms. Ingestel tussen 1989 en 2007, variasies in leierskap, fokus, begroting, en tegniese beperkings beteken dat hulle selde 'n verrassing om betrokke te raak met. Met stelsels wat nie met mekaar praat, adviseurs en kliënte Associates het gesukkel om aan boord nuwe kliënte. Om 'n nuwe veranderinge vereis spring deur hoepels van beide bestuur bou en IT kompleksiteit. Na jare van halfhartige oplossings, die bestuur oplossings span die gevolgtrekking gekom dat die grafte van die bestaande manier van dinge en die lewering van 'n heeltemal nuwe omgewing was die beste beweeg. Die vloek van 'n reuse Merrill Lynch se lot is nie uniek nie. Alle groot makelaarsfirmas het verskeie raadgewende platforms gebou en verkry op verskillende tye en gestik saam. Of, soms, die stelsels is nie geïntegreer nie. verbintenis Merrill se opknapping van die stelsels, om te doen wat al die ander makelaars net het gepraat oor vir die jaar, is 'n vet en riskante stap. En miskien is dit wat maak hierdie mega-projek so fassinerend: 'n groot firma is uiteindelik neem die enkele bestuurde rekening platform konsep en uitvoering daarvan in die hele organisasie. "Dit was nie die maklike roete wat hulle daar het," sê Alois Pirker, navorsingsdirekteur by aite Groep, wat nou gevolg het die ontwikkeling van die platform se. "Dit is nie lipstiffie op 'n vark. Hulle het geweet dat dit nodig is om opgeknap en dit is wat hier indrukwekkend. Hulle het 'n konsep en regtig probeer om 'n vars blik op hoe e-besigheid en beleggings bestuur word nie. Hulle gooi akronieme en silo dink en het 'n vars blik op hoe dit gedoen moet word. dit is regtig iets wat ek nie gesien het nie enige maatskappye doen. " Die projek het klem geplaas op vaartbelynde workflow, spoed van kontrakte, en 'n verenigde fooistrukture. Meer belangrik, is dit die verwydering van die spaghetti van prosesse wat nodig is om die mees basiese back-end take uit te voer. Die platform is nou ten volle in werking gestel in ses van hul 11 markte, insluitend die Weste, New England, musiek Atlantiese, Metro NY, Suidwes, en Pacific Northwest. 'N Sewende ontplooiing mark begin 19 Mei in die Groter Midde-Weste mark, wat in die volgende paar weke sal voltooi word. "Op die oomblik wat ons nou sien is presies wat ons hoop om te sien," sê Lorna Sabbia, hoof van bestuur oplossings vir Merrill Lynch en lei op die projek. Meer as 8000 Merrill Lynch finansiële adviseurs het nou toegang. Tot op datum, het byna 140,000 nuwe en bestaande rekeninge wat meer as $ 50 miljard in bates is by die platform. "Die tegnologie werk soos dit moet en ons adviseurs is wil dit gebruik om my dit is 'n duidelike meting hiervan is dit & rsquo;.. S werkende Ons is opgewonde," Sabbia sê. Dit is nie die eerste keer dat Merrill Lynch het uit die kompleksiteit gegroei uit met vyf siled adviseur platforms te spreek gestel, maar dit is die eerste keer dat dit gewerk het om dit te konsolideer in een. Vorige silo uitbreidings, insluitend Portfilio +, 'n leser-gebaseerde portefeulje verhandelingsplatform, was beskou as 'n groot sukses vir die Persoonlike Belegging Advisory platform. Dit is ontwikkel in 'n vennootskap met Charles River getrek en deur die 16 maande van ontwerp werk en vlieëniers voordat hulle ontplooi middel-2012. Ter wille van die groter prentjie dit sal ook sonsondergang met die PIA platform wees, hoewel sommige van sy funksies Merrill Een beïnvloed het. "Ons het 'n verbintenis vroeg dat dit nie gaan om 'n projek te wees," sê Bill Bridy, hoof van kliënt onboarding Dienste vir Bank of America Merrill Lynch. "Ons het gesê dit gaan 'n ingenieurs van kontrakte, die volledige workflow wees. Dit is die ingenieurswese van die interaksie en integrasie in die veel wyer agenda van doelwitte gebaseer batebestuur. Ons het geweet dit was 'n groot, aggressiewe en radikale verander, maar die bewys is in die poeding. Ons het 'n baie finansiële adviseurs wat dit in die vlieënier, wat ongehoord aangeneem. " "Wat ons gehoor het hard en duidelik uit kliënte was dat hulle & rsquo; re op soek na eenvoud en deursigtigheid," voeg Sabbia. "Ons het gehoor dat oor en oor weer." "Daar was 'n baie frustrasie, maar ons is gewoond daaraan." "Vorige inleidings het 'n baie stampe," sê Jennifer Barber, 'n voormalige Merrill Lynch senior geregistreer kliënt mede gebaseer in Boston wat nou hou toesig oor GR'e in haar kantoor. "Byvoorbeeld, inskrywingsproses verbeterings op die vorige platforms by tye geskep soveel uitdagings soos hulle doeltreffendheid het, terwyl Merrill Lynch Een bied 'n proses vir gebruikers veel meer vaartbelyn en intuïtief." Kliënt Associates bied operasionele ondersteuning om sake die finansiële adviseurs '; onder meer rolle hul werk sluit die oordrag van rekeninge, en voor te berei vir die kliënt resensies, maar hulle interaksie en ervaar doeltreffendheid net soveel as raadgewers. Deur die meeste rekeninge, frustrasie was standaard emosie die GR se. "Daar was verskeie keuses met elke platform, en met elke keuse was verskillende stelle dokumente en stel nodige kennis en verskillende plekke om die verskillende rekeninge inskryf," verduidelik Barber. "Dit was nie vloeistof. Dit was moeilik om tred te hou van die papierwerk proses te hou, want opgedateer papierwerk is nie sentraal geleë. Dit aangebied uitdagings vir die kliënt geassosieerdes wat net het soveel tyd taakgeoriënteerde dinge gedoen te kry. Daar was 'n baie frustrasie, maar ons is gewoond daaraan voor die Merrill Lynch Een platform uitgerol. " Haar kliënt mede-span was een van die eerstes wat die nuwe platform te loods. Die nuwe stelsel is meer gebruikersvriendelik en ontwerp met 'n konstante terugvoer van gebruikers om die werksvloei te maak so intuïtief as moontlik. A paneelbord help GR'e spring tussen rekeninge, en 'n gesentraliseerde beheer paneel elimineer die stappe van die kliek deur dekades van panele. "Op die ou platform, kan gebruikers 'n baie stappe misloop, op die nuwe platform is dit julle nie sal laat vorder tot by die belangrike dele voltooi het," voeg Barber. "Die gemak van gebruik is regtig waar die tyd besparing is. As 'n kliënt mede dit gee my 'n baie tyd terug in die dag." Volgens Barber, CA 'n ervare voorheen nodig 10 minute vir elke rekening inskrywings, nou is dit neem nie meer as 10 minute per kliënt, ongeag van die aantal rekeninge. Natuurlik, was daar 'n gesonde vlak van skeptisisme oor hoe die kliënt verhoudings en finansiële adviseurs sal na verwagting hou 'n hoë vlak van produktiwiteit en leer 'n hele nuwe stelsel. Om jou te help verlig die oorgang, Merrill Lynch ontplooi 'n span van kundiges aan elke plek vir 'n 22-week opleiding siklus. Groep opleiding en een-tot-een-programme word voortdurend aangepas deur die gebruiker terugvoer. "In die opleiding wys hulle vir ons 'n kortpad of sê:" jy kan dit net doen 'en 'n ligte afgaan vir 'n klomp mense in die kamer. Sodra hulle doen die eerste inskrywing en sien wat die voordele daarvan is hulle begin laat gaan van die verlede, "sê Barber. "Hoe meer mense aan te neem, hoe meer mense is opgewonde." Uit die 70 GR'e in haar kantoor, is daar 'n 89% deelname koers op die nuwe platform, met meer omskakeling elke week. "Adviseurs is angstig om meer te leer," sê Sabbia. "Ek weet nie oor jou nie, maar in ons ervaring die meeste finansiële adviseurs is ons nie bedel meer om opgelei te word, so dit is iets waar hulle is opgewonde om te leer wat dit is nie." "Ons het kliënte letterlik ons drukkies vir hierdie." Die platform is 'n hupstoot vir adviseurs was. Baie kliënte het meer as een rekening en voordat 'n mens, adviseurs moes bates op te spoor op die vyf verskillende platforms. Merrill Een toelaat adviseurs om 'n enkele uitsig teen kliënt doelwitte aan te pas nie. Elke kliënt sal ontmoet met hul adviseurs om hul posisies te hersien, bespreek die nuwe doelwitte gebaseer fooistruktuur en teken die nuwe kontrak. E-handtekening gereedskap is uitgerol te bespoedig langs die proses en om aanlyn rekeninge en e-lewering aan te moedig. Onder die nuwe doelwitte gebaseer struktuur pooling die uiteenlopende rekeningsaldo's kan lei tot 'n meer gunstige fooi. Hoe hoër die rekening waarde, hoe laer die koste. Gretig om hul tariewe te verbeter, kliënte is aktief bring oor bates van mededinger dienste en die toevoeging van familielede om hul rekening. Ouers, byvoorbeeld, is die ondertekening op verbande hul kinders se beter pryse kry. Die huishoudelike vlak siening gee adviseurs geleenthede om verborge bates ontbloot en te verkoop geteiken produkte. Wat direk verband hou met 'n groot deel van die statistieke adviseurs en GR'e is nagespoor op. Chris en Victor Panos, 'n pa en seun adviseur span gebaseer in Orlando, Florida. Begin met behulp van die platform in November 2013. Uit hulle oogpunt, is dit 'n ommekeer in die manier waarop hulle besigheid bedryf. "Ons doen 'n baie familie rekeninge," sê Victor. "Toe ons uitgaan om kliënte ons in staat is om aan hulle verduidelik dat Merrill Lynch gekoop op 'n nuwe program wat die diepte en breedte van hul verhouding waardes. Wat hulle voor doen, verbande, beleggings, IRAS en so aan, kan ons nou waarde wat in totaal. Ons is in staat-verhouding gebaseer pryse uit te bring en dit is 100% deur die kliënte verstaan. " Chris Panos sê hy het nie 'n enkele kliënt negatief beïnvloed deur die verandering gehad. "Alles het saam pragtig kom vir hierdie program. Wanneer ons deur dit met kliënte, het hulle byna nie kan dit vinnig genoeg te teken, en hulle kyk na dit en vra," Is dit al wat daar is? " Dit is absoluut wonderlik. " Die kliënt se inskrywings proses is ook drasties verbeter. Chris sê die prosesse wat eens nodig verskeie oproepe en lang wag tye nou minute, of dalk sekondes neem in geoefen hande. Na vier maande, is ten minste driekwart van die Panos boeke omgeskakel word na die Merrill Een platform. Die enigste rede waarom dit nie was 'n volle 100% is dat hulle nie aan kliënte vinnig genoeg kon kry. "Die opleiding was uitstaande," voeg Victor. "Ons het 'n hande op span kom uit en die inligting wat hulle verskaf voordat die platform van stapel gestuur was wonderlik, so ons het 'n begrip van die verskillende stelsels voordat hulle ingegaan nie. Ons het nie eens vra vir enigiets meer." "Sommige mense bekommerd dat dit 'n beta produk wees wanneer dit kom uit, maar dit was nie Dit is 'n finale produk, en hulle het voortgegaan om voorstelle oor wat dit nog beter;.. Gemak van gebruik, eenvoud, diepte van kennis wat hulle "weer wat 'n A produk na 'n A-plus." Langtermynvoordele Die verbintenis tot die hervorming het direk 'n impak die workflow vir alle partye in Merrill, maar die belegging is ver van 'n eenmalige kostebesparing beweeg. Dit is 'n voortgesette uitrol te optimaliseer en prosesse en platform te vereenvoudig. Merrill het die besluit geneem het drie jaar gelede, het die rigting, en het al in. Selfs skeptici sal erken dat neem 'n paar moed, veral in 'n tyd wanneer 'n baie maatskappye is gesluit groter projekte. "Oor die algemeen, hoe groter is die maatskappye is die meer silo's hulle," verduidelik Pirker. "Ek het nie gesien dat 'n strategie soos volg op ander maatskappye -. Maar die druk is met hierdie uitrol, en die druk sal net so talryk wees soos ons die dinge wat moontlik verander sien, eintlik verander Doeltreffende on-boarding, vinniger groei , verhouding-vlak pryse, en so aan. As die impak duidelik kom, sal dit 'n ware katalisator vir verandering in die bedryf wees. Merrill Lynch is besig om die pas met hierdie platform. Hulle is waarskynlik drie tot vyf jaar voor ander maatskappye. " "Hulle het 'n geweldige taak besef waar die mark op pad was en om besluite te neem," voeg hy by. "In agterna, absoluut die regte mense, maar toe hulle begin het, dit was vet beweeg." Om so ver Sabbia sê 'n 270 persoon span is besig om op die Merrill Een platform vir twee en 'n half jaar in alle erns. "Hulle is nog steeds om te werk aan dit. Ons is nie gedoen nie. Ons is maar net begin." Becca Lipman is Senior Redakteur vir Wall Street & Technology. Sy skryf in-diepte nuus artikels met 'n fokus op die groot data en nakoming in die kapitaalmarkte. Sy vergader gereeld met inligtingstegnologie leiers en innoveerders en skryf oor wolk rekenaar, datacenters. View Full Bio
Comments
Post a Comment