Hoe Om 'N Onboarding Plan Te Bou Vir 'N Nuwe Huur


Met die ekonomie op die opswaai, is baie groeiende maatskappye begin om te gaan na talentvolle nuwe werknemers. Dit beteken dat 'n baie eerste dae op die bane, en baie tyd en geld om te bestee, terwyl nuwe personeellede te kry tot spoed. Wat gebeur as jy kan die tyd wat dit neem vir 'n werknemer om sy of haar volle potensiaal te bereik krimp? Dit is die belofte van 'n groeiende tendens in menslike-hulpbronbestuur genoem onboarding; sy advokate beskryf dit as 'n omvattende benadering tot die totstandkoming van nuwe huur wat verder gaan as eenvoudige geaardheid. Onboarding planne is bedoel om nuwe werknemers vertroud is met die algehele doelstellings van 'n maatskappy te maak en ondersteun hulle as hulle begin met vroeë projekte al in 'n poging om die persepsie van sukses (en produktiwiteit) vinnig te bereik. Die uiteindelike beloning is om omset te verminder en werkers aan te moedig om te bly met 'n organisasie vir 'n langer termyn. "Dit is regtig oor die berekening van die koste van die huur van nuwe werknemers om die besigheid," sê John Sullivan, voormalige hoof talent beampte vir Agilent Technologies en 'n professor in die bestuur by San Francisco State University. 'Maatskappye moet nuwe huur produktief te wees en op 'n klein maatskappy veral elke werknemer tel. " Hier is 'n blik op hoe jou maatskappy kan 'n onboarding proses om die leer-kurwe vir nuwe huur te verkort. Onboarding n nuwe huur: Beplan vooruit Dink onboarding begin op die eerste dag van 'n werknemer? Verkeerde. 'N Suksesvolle onboarding program eintlik begin in die werwing en aanstelling proses, sê Erin Perry, direkteur van die kliënt oplossings te Pinstripe, 'n werwing maatskappy in Brookfield, Wisconsin. 'N onboarding proses is gekoppel aan en in sommige maniere begin met die werkgewer merk wat jy skep vir mense wat die reg wat geskik is vir oorhoofse doelwitte van jou maatskappy se trek. "As jy 'n hoë-tegnologie organisasie wat 'n koel merk het en wat gebruik maak van sosiale media en praat oor innovering as jy adverteer na nuwe medewerkers te lok, dis wonderlik," sê Perry. "Maar as op die eerste dag van 'n nuwe loon se jy lewer dit 15 verskillende vorms in te vul, jou werk merk boodskap net gesterf het. " Kenners stel voor dat jy die oriëntasie te begin voordat 'n kandidaat formeel gehuur deur die insluiting van genoegsame inligting oor jou werkplek en jou kultuur in die Loopbane artikel op jou webwerf. 'Die geaardheid moet begin by die eerste klik van die muis wanneer iemand eers gaan op die maatskappy se webwerf, sodat teen die tyd dat die persoon kom in vir die onderhoud, het hulle reeds weet nogal 'n baie oor die organisasie, "sê Richard Jordaan, 'n besigheid afrigter wat verantwoordelik is vir die hervorming van die werwing en geaardheid proses op 'n aantal van tegnologie maatskappye is. Op dié manier, jy is meer geneig om kandidate wat meer betrokke met doelwitte en kultuur van jou maatskappy se en is meer geneig om hoogs produktiewe werknemers raak te lok. 'N Nuwe huur sal sekerlik verwag word om in te vul 'n baie nuwe papierwerk, so hoekom nie kry 'n voorsprong? Baie maatskappye verkies om die nodige wetlike vorme stuur saam met 'n formele aanbod brief. Jy kan ook voor stuur 'n werknemer handboek van tyd, sodat nuwe personeellede nie oorweldig met inligting oor die eerste dag. HR sagteware en ander verwante aansoeke kan ook voor die tyd ontplooi. Outomatiese stelsels is veral nuttig omdat onboarding die betrokkenheid van verskeie departemente binne 'n maatskappy vereis, almal saam werk om te verwelkom en te betrek 'n nuwe werknemer, om hom te maak of haar voel so gemaklik as moontlik vanaf dag een. Die regte tegnologie kan help koördineer verskeie individue en take deur die sorg van papierwerk elektronies, of stuur kennisgewings waarskuwing IT-ondersteuning personeel om laptop en BlackBerry n nuwe huur te instel. Tegnologie kan ook 'n doeltreffende manier om jou nuwe huur in organisatoriese kultuur van jou maatskappy se kuier, sê Perry. Op 'n maatskappy intranet, kan jy beskikbaar te stel om 'n nuwe huur multimedia soos video en podcasts daardie Staat algehele strategiese doelwitte van jou maatskappy se, praat oor waardes van jou maatskappy, en bied werknemer getuigskrifte. As 'n bonus, kan hierdie video's maatskappy leiers, wat sal help om voor te stel sleutelspelers, die vermindering van die die eindelose naam spel wat tipies gebeur op die eerste dag 'n werknemer se funksie. Onboarding n nuwe huur: Op die eerste dag, spyker die besonderhede Die vooruitsig van die eerste dag op die baan is senutergend. Nuwe huur is gretig om hul nuwe base te beïndruk. So, as hulle nie weet waar die fotostaatmasjien is of hoe om dit te gebruik, is die kanse goed dat hulle nie van plan om te vra, en sal tyd mors probeer om die klein dingetjies uit te vind vir hulself. En as jy 'n klomp van die inligting op hulle gooi, is die kanse goed dat hulle nie gaan om die meeste daarvan te onthou. Met 'n doeltreffende onboarding program, moet jy daarop gemik is om basiese inligting op 'n maklik-om-te verteer mode, sodat 'n nuweling kan draai na die meer veeleisende aspekte van sy of haar werk. Die manier om dit te doen is om die klein, logistieke besonderhede wat optel tot 'n gevoel van troos en kennis 'n mens in 'n werkplek te oorweeg. Dit is 'n goeie nie net vir gemoedsrus n nuwe huur, maar ook vir die algemene gesondheid en welstand van jou besigheid. "As 'n persoon is 'n nuwe en weet nie hoe om die telefoon te gebruik en per ongeluk hang op 'n potensiële kliënt, is dat die kliënt nie van plan om te sorg dat hulle nuwe," sê John Sullivan. "Hulle is maar net gaan om kwaad te wees." Hier is 'n lys van dinge wat jy moet gereed teen die tyd dat jou nuwe huur loop in die deur het: Stuur 'n e-pos aan almal in die kantoor, sodat hulle is bereid om 'n nuwe werknemer verwelkom. Kry die nuwe werker 'n sekuriteit badge indien hy of sy moet 'n mens. Verskaf 'n naam plaat op sy of haar lessenaar of kantoordeur as 'n tasbare teken dat jy die ruimte het voorberei. Stel die rekenaar. Instel e-pos rekeninge die nuwe werknemer se. Verskaf riglyne vir die nodige sagteware hy of sy gaan gebruik. Stel sy of haar selfoon stelsel, en bied instruksies vir die gebruik van stempos. Het jy 'n stapel van besigheidskaartjies wag. En hier is 'n lys van vrae wat jy moet beantwoord vir die nuwe werknemer vrywillig: Wat moet hy of sy bring? (Vertel dit aan twee vorme van ID papierwerk om te kontroleer bring 'n goeie idee.) Waar moet hy of sy parkeer? Wie moet hy of sy vra in die voorportaal? Waar is die toilette? Waar is die afskrif masjien? (En hoe werk dit?) Waar is die kafeteria? Wie moet die werknemer praat indien hy of sy het verdere vrae? (Dit is 'n goeie idee om 'n mede-werker of 'n verhuring bestuurder toewys as 'n mentor te check-in met die nuwe huur regdeur ten minste die eerste week.) onmiddellike toesighouer 'n nuwe werknemer se moet ook teenwoordig op die eerste dag wees. 'Die ergste ding wat jy kan doen is om nuwe huur opdaag wanneer hul onmiddellike toesighouer is daar nie vir drie of vier dae, "sê Sullivan. "Dit is soos om te trou en sonder jou eggenoot op jou wittebrood." Onboarding n nuwe huur: individualisering die proses In teenstelling met 'n tradisionele eerste dag oriëntasie, waar 'n werknemer gewoonlik spandeer 'n goeie stuk van tyd ondertekening vorms vir Menslike Hulpbronne en die hersiening van die beleid van die organisasie, is onboarding bedoel om 'n multi-fasette benadering wees. En terwyl die lys van dinge om te oorweeg vir die eerste dag van 'n nuwe loon se geld vir pretty much enige werknemer, dit beteken nie dat jy moet vergeet van die unieke behoeftes van elke individu. Presies die teenoorgestelde, in werklikheid. Byvoorbeeld, verskillende mense verkies verskillende bestuurstyle, so hoekom nie 'n nuwe werknemer te vra van die begin af hoe hy of sy wil bestuur? 'Onboarding is 'n prestasie-gebaseerde, aangepas benadering, "sê Sullivan. "Hoekom vra nie jy vooraf wat is die beste manier om jou te bestuur?" 'N Meer persoonlike element van die proses kan nuwe werknemers te betrek, wat aan hulle die vermoë om hul persoonlike doelwitte te identifiseer met die algehele sukses van die organisasie. Ari Weinzweig, uitvoerende hoof van die Zingerman se Gemeenskap van Besighede, 'n groep van voedsel spesialiteit besighede in Ann Arbor, Michigan, nog persoonlik leer 'n oriëntasie klas om nuwe personeellede. 'Deur die neem van die tyd om die geaardheid te leer, die duidelike boodskap wat oor kom, is dat ons hulle en hul werk waardeer so hoog dat die hoof van die maatskappy is bereid om op te sit saam met hulle te gaan oor dinge, "sê hy. Maak seker 'n nuwe personeellid verstaan ​​hoe hy of sy individueel kan bydra tot die maatskappy. Verduidelik aan die werknemer hoe jou prestasiebeoordelingstelsel werk, sodat hy of sy sal nie tyd te mors op dinge wat nie saak nie, en kan vinnig begin om te werk op die belangrikste doelwitte. As jy 'n persoonlike onboarding plan maak, "jy verlaat die individu met die indruk dat werknemers is baie belangrik bates van die organisasie, gekies uit talle kandidate, en dat hul talent en potensiaal word erken," sê Jordaan. "Jy wil om seker te maak jy hul loopbaan binne die organisasie te ontwikkel." Hoe gevestigde 'n werknemer voel om 'n maatskappy het ook te doen met die sosiale verhoudings hy of sy maak met mede-werkers. 'N onboarding proses moet daardie verhoudings te oorweeg en hulle fasiliteer van die begin af. Organiseer 'n middagete op die eerste dag met span of departement die nuwe werknemer se die nuwe werknemer. Of probeer gee jou nuwe werknemer 'n week se waarde van 'n geskenk sertifikate vir middagete, sodat hy of sy kan 'n kollega elke dag te neem om middagete. Onboarding n nuwe huur: Na Deur op Jou Plan On-koshuis eindig nie op die Vrydag van 'n nuwe werknemer se eerste week op die baan. Die proses moet voortgaan oor die span van 'n paar maande en, gedurende daardie tyd, is dit noodsaaklik om terugvoer te werf uit alle bestanddele. 'N Goeie manier om dit te doen, is om 'n werwing bestuurder toewys om tred te hou van die eerste paar maande van die nuwe huur op die baan te hou, Jordanië sê, want daardie individu reeds 'n verhouding met die werknemer sal ontwikkel. "Ek is 'n groot gelowige van opmeting by elke stap van die proses," sê Perry. Sy stel voor opmeting aan die einde van die eerste week en aan die einde van elk van die werknemer se eerste drie maande, vra verskillende vrae by elke stadium. Begin met vrae oor die werwing proses, hoe die eerste dag ontmoet verwagtinge van die werknemer se en of hulle sukkel met enige kwessies wat verband hou met tegnologie. Dan begin vra of die werknemer oor die nodige gereedskap om sy of haar werk te voltooi en, uiteindelik, begin vra oor strategiese doelwitte 'n werknemer se. Jy wil om te leer hoe besig of verbind die nuwe huur voel om die organisasie. Jy wil ook om seker te maak iemand verantwoordbaar, verkieslik 'n lynbestuurder wat die kostebesparings besef om die besigheid as 'n nuwe werknemer kry tot vinniger bespoedig. Jy wil bestuurders om baie bewus daarvan dat jy meet produktiwiteit deur statistieke wees. Maak seker werknemers eintlik is besig om produktiewe en, indien hulle nie, uit te vind wat verkeerd gaan. Voortdurend verfyn hoe jy aan boord werknemers om seker te maak jy kan die voordele van die proses te maksimeer. Sodra jy dit gedoen het, kan jy begin om 'n algemene lys van wat jy wil hê om te dek wanneer jy profytverdeling vestig. Selfs binne daardie gestruktureerde plan of proses, maak seker dat jy ruimte laat vir diegene persoonlike raak. "Jou werknemers gaan raak georiënteerde of jy van plan is om dit of nie," Perry waarneem. "Maar as jy nie van plan is dit, dit is 'n baie meer geneig om suksesvol te wees."

Comments

Popular posts from this blog

Japan Aandele Rammel Deur $ 617bn Vet Vinger Handel Fout

Aanlyn Forex In Dubai

Algemene Inligting